maandag 18 januari 2010

Column: Who the fuck is Dani...

Dani, who the fuck is Dani? Issssschhhh Nisssssschhhhht....


Een doodgewone nacht uit het leven van Hugo tijdens zijn verblijf in VM.
Heus geen ridder op het witte paard, maar een ordinaire hoerenloper en bokkenrijder, die er probeert voor de Meiden te zijn als ze hem nodig hebben.
Soms, heel erg soms, moest hij ook getroost worden.
Uit het diepst van mijn hart, en speciaal voor Nellie, Julia en Dani: ik zie jullie graag, schatjes, dit verhaal is voor jullie. Bedankt voor die heerlijke nacht.


"Het is stil in VM, heel stil, het is nu twee uur donderdagnacht. Alle lichten zijn gedempt, en de Meiden hebben een redelijke dag achter de rug. Niet te veel mannen (een 25-tal), maar eenieder heeft toch wat verdiend.
De lichten zijn uit, de was is naar beneden gebracht, de vaat is gedaan, en we praten na op kamer 4.
A* is vandaag drie keer naar de hel geweest en terug op aarde terechtgekomen. Problemen met de ex en de kleine. Ze had ook een vervelende klant te verwerken. Het arme kind is vandaag drie keer huilend in mijn armen gevallen. Gelukkig voor haar vertrekt ze zaterdag naar haar thuisland. Ze heeft rust nodig.
B* is zichzelf niet meer. Ze wordt zowaar uitgemaakt voor ordinaire hoer door haar vriendje, en is totaal van god los. Ieder bericht moet ik lezen, en probeer ik wat "B*vriendelijker" te maken. Ze smacht naar een beetje liefde, niet naar de seks die ze hier dagelijks heeft. Ze lacht bij een knipoog, en het huilen staat haar nader dan het lachen.
C* slaapt hier ook. Ze ronkt al in een andere kamer. Wat een vrouw, immer opgewekt. erpee weet wel beter, de traantjes vloeiden vandaag in tuiten naar beneden, ook bij erpee. Ik krijg nu de tranen in de ogen als ik aan haar denk. Morgen zie ik haar weer, en zal de begroeting weer immens lief zijn. C is een schat.
Met E* heeft god het pand verlaten. Ik durf haar niet aan te spreken, zo mooi, ik ben een watje.
F*, G* tot Z*, ieder hebben ze hun eigen verhaal, en erpee verdeelt zijn aandacht tussen hen, al is dat o zo moeilijk.
Julia, Yasmine, Nellie, Dani en erpee op bed in kamer 4.
De Meiden vertellen over hun privé, over hun liefjes, over de leuke en minder leuke beertjes, over het leven.
Ik leer de mensjes Julia, Nellie en Dani zeer goed kennen. Geen menselijk leed is hun vreemd.
Helaas zal geen van de drie dit leven ongeschonden uit komen, helaas.
Julia? Nog 5 jaar en we spreken er niet meer over (laat mijn vrees aub geen waarheid worden)
Nellie? Dito
Dani? Who the fuck is Dani?
Het is gezellig in kamer 4. Er wordt gelachen, er wordt een laatste Milchkaffee en een (wodka)colatje gedronken.
Nellie doet haar verhaal, in het Duits. Dani vleit zich tegen mij aan. Ein massage bitte, ich brauch das, NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU. Na vijf minuutjes liggen de drie Bulgaartjes gestrekt op bed, en is erpee hen aan het masseren, zijn aandacht verdelend over alle drie (moeilijk). Yasmine zorgt voor de muziek en houdt het voor bekeken.
De sfeer wordt gemoedelijker, en lichte Bulgaarse folk klinkt uit de laptop. Ik hoor wat ze vertellen, lach, pink een traantje weg, en probeer deze Meiden gerust te stellen. Ik leef me in in hun wereldje. Ik lees hun berichten in erpee-Duits, ik kalmeer hen, ik masseer hen.


Tot kot in de nacht gaat dit door. 

Dani vernietigt een schilderij, gewoon omdat ze het niet mooi vindt. Dani heeft smaak, Julia en Nellie kijken me verbaasd aan, en ik lach. Als Dani het niet mooi vindt, zal het ook niet mooi zijn, zeg ik hen. Nadat ze er een tube Blockxverf over uit spuit, schildert ze een  gouden bloem. "Das ist schon, nein? Ich bin scheisse, aber sehr gute scheisse." Ik kan niet anders dan diep in haar ogen kijken, en ze meent wat ze zegt. Ik lees de ellende en zie ook een moment van intens geluk.
Dani is doodeerlijk, who the fuck is Dani? Ze eist een harde massage en wil de ganse nacht schilderen: "Ich wil dir hilfen, pederasssschhh", is haar uitleg.
Erpee heeft nog een week om zijn schilderijen af te krijgen, maar krijgt op deze manier niks op doek. Te veel begaan met de verhalen en de ellende van de Meiden. Erpee pinkt een traantje weg, op de rug van Dani, die zich omdraait, en erpee omhelst. "Du bist ein schatzie" wordt gevolgd door een intense zoen. Erpee huilt, en laat zich volledig gaan in de armen van Dani.
Even draai ik me om, en wil weg weg weg uit deze ellende.
Weg van dit rotbestaan, weg van de ellende van de Meiden. Wanneer ik mijn ogen open zit het Bulgaarse klasje rond me, en beuren ze me op.
Het is intussen 5 uur in de morgen, en om 11 uur moeten ze, opgetut en wel, klaar staan voor de volgende ijsbeer.
De nacht is nog kort, ik kan Nellie en Julia overtuigen om te gaan slapen.
Dani blijft bij me, en in haar armen val ik in slaap. "Ich liebe dich, dus bist so lieb", zeg ik haar.
"Ssssssschhhhht, isssschhhh nischhhhht" zegt Dani.


Ik open mijn ogen en op een blauw dienblad komt Dani in pyama de kamer binnen, met versgebakken broodjes en ein michkaffee. Het is intussen half elf, vrijdagmorgen. Het wordt een lange dag voor de Meiden, na een zeer zeer korte intense nacht. Zoals er nog veel zulle volgen in VM.
De volgende klotedag vangt aan voor hen..........
Who the fuck is Dani?"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten