maandag 18 januari 2010

PASSED THE TEST???





Op het ybf onstaat er terecht en discussie over het nut van.....
Aangewakkerd door JB.
Aangezien ik daar geen enkel recht van spreken meer heb (mijn berichten moeten allen goedgekeurd worden door en mod alvorens gepubliceerd te worden, met de gekende censuur als logisch gevolg), zal ik mijn reactie hier plaatsen.

[Sonny]Dat weet ik zo direct nog niet. In dit geval moeten we niet generaliseren. Inderdaad zoeken we allemaal wat in de club, maar "een probleem" hoeft daar toch niet ten grondslag aan te liggen. Tenzij "zin hebben in een potje neuken" als onderwerp "dat probleem"is. Sonny[/QUOTE] Die uitspraak die JS hier aanhaalde, kwam van Dani, ex-VM.
Ze had ze beter op een rij dan de meeste beren van het ybf. Helemaal niet dom, alleen de kop kapot gemaakt door de ellende die ze al jaren memaakt, gedwongen in de club, zoals 90 percent an de Meiden, "kopf kapot gefickt", zo noemde zij het, in haar eigen bewoordingen. Ze heeft inderdaad overschot van gelijk, heren die clubs bezoeken hebben een probleem. ALLEMAAL. Dat mag best gegeneraliseerd worden, iedere beer hier (op ybf), de deze incluis, was of is verslaafd. En we gaan heus niet naar de clubs als we thuis/in onze sociale omgeving dat kunnen vinden wat je seksueel bevredigt. No way, dat geloven is jezelf blaasjes wijsmaken De Meid slaat dus wel de spijker op de kop, en had zo haar heel heldere momenten, wat van weinig ijsberen kan gezegd worden. Ik hoor graag de vele beertjes komen aandraven dat zij het wel goed voor mekaar hebben. mannen, groei op, and get a decent life. Allemaal, stuk voor stuk verslaafd aan de hoertjes, waarvan we allen weten dat ze ons geeneens een blik waardig zouden gunnen als ze ons op straat tegenkwamen. Verliefd worden op ons? Laat me toch niet lachen, alleen al dat toont dat jullie met en levensgroot probleem zitten. Deze Meiden horen te neuken met hun leeftijdsgenoten, horen in de disco, als ze al niet thuishoren op de schoolbanken. Het gaat hem niet over dat potje neuken, het gaat hem over alles wat errond zich afspeelt. En dan komen de uitspraken: "If you can't stand the heat, ..." en andere uitspraken. Allemaal uitvluchten om ons gedrag goed te praten.
Er wordt ook nogal graag geschermd met de stempel "niet geschikt voor de clubs". Wel, noem me één ijsbeer die wel geschikt is voor de clubs, en ik zwijg. Die naam moeten jullie me allen helaas schuldig blijven.
In werkelijkheid zijn we een stelletje losers bij mekaar, op het ybf en in de clubs. Maar dat toegeven, o neen. Het gaat er enkel om, wie de grootste, de dikste, de langste heeft, wie het meest kan gaan, en om hen spetterend doen klaarkomen, want ze genieten toch zo van ons. Dat de ene er beter mee kan omgaan dan de andere, is jezelf wat "foefkes" wijsmaken, en het zal vooral "het eliteclubje" hier zijn die dat denken. Omdat ze zich zo veel beter voelen dan de rest van de maatschappij. Maar intussen hangen ze wel wekelijks (als het al niet meer is) in de clubs, hebben ze geen sociaal leven meer buiten de clubs, en draaait hun leven enkel en alleen nog rond het bezoeken van DVP's. Meer is het echt niet. erpee
[Sonny] Het wordt pas "een probleem" wanneer je er zelf niet mee om kunt gaan! Waar ik het niet mee eens ben aan de mening van Timjava, is dat het probleem dat JoopSlim heeft niet als vanzelfsprekend is. De conclusie is nu eenmaal dat er beren zijn welke kennelijk "niet" geschikt zijn voor deze hobby. Hoerenlopen zie ik niet als een probleem! Een doel hebben een relatie te zoeken met een DVP uit een club wel! My 2 cents.... Sonn[/QUOTE]
Mijn woorden waren nog niet koud, of eentje van de club ging aanhalen wat ik al voorspelde. Eentje die alvast niet beseft dat hij met een probleem zit, niet alleen JS, beseft hij wel echt waar al die tienduizenden euri per jaar naartoe gaan, en wat hij met zijn gedrag en vooral zijn houding, aanricht?


Ook Sonny, en dat is niks persoonlijks, toffe knul die gast, krijgt voo mij de volgende stempel: "getest en te licht bevonden", of kortweg






2 opmerkingen:

  1. Sonny zit nog in de ontkenningsfase.
    Hij is niet de enige er zijn meer leden van het YBF die volkomen de weg kwijt zijn in mijn ogen.

    Gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sonny is, zoals ik al eerder zei, een toffe knul.
    Die ook wel eens een keertje tot over zijn oortjes verliefd wordt, puur menselijk en begrijpbaar trouwens. Iedereen die op het forum zit zal ontkennen dat hij een probleem heeft, en dat is niet de schuld van de mensen op het forum, maar de sfeer die er aanwezig is.
    Ik lees dingen als "geen schuldgevoel laten aanpraten", "ons niets laten opleggen".
    Puur normaal, de aanwezigheid op zulke fora achter niet, ons verschuilen als ontspanning en plezier maken, info delen, ja, mijn twee melocakes ook ;-)
    Het is niet hetzelfde als een brood kopen, alhoewel, die arme slaaf van een bakker lol... .

    BeantwoordenVerwijderen